bobos

Alla inlägg under augusti 2012

Av Lena - 22 augusti 2012 19:10

Idag hade jag tid att göra om mina naglar. Jag har haft " franska " naglar i tre år och kände idag att nej.... Nu ska jag pausa. Känns mycket konstigt, var tvungen att måla dem!
Tog Tilde ut på presentjakt! Hon har ju några födelsedagar nu fått välja sina paket när hon fyller år!
Hon bestämmer helt och hållet själv! :)

Av Lena - 21 augusti 2012 22:25

Har verkligen beslutsångest när det kommer till att välja.... Valde mellan olika jackor till Emmalisa idag, slutade med att hon fick prova och säga vilken hon gillade. Hade lagt undan en till Vilmer med, men kom att han har en ny Scotch and Shrunk! Ah... Får se, kanske han får ha en till...( är ju två helt olika modeller).
Idag var Vilmers första dag i ettan!! Han var så glad när jag hämtade honom!
Nu tränar vi Cats och det kommer blir magiskt!!! Såååååå bra och vilket gäng!! Vill du se den köp biljetter via mig så får du bra rabatt!!!!

Av Lena - 20 augusti 2012 19:03

Timon hittade fina vantar han så gärna ville ge till Emmalisa! Så gulligt!!!
Han själv valde röd Spiderman och så valde han röda Hello Kitty till Emmalisa!
Tack snälla!!

Av Lena - 20 augusti 2012 18:38

Efter en helg på teatern åkte vi till stranden och åt kvällsmat och solade och badade. Jag blev getingstucken och taggen fastnade...
Innan vi åkte hem köpte vi stora glassar som smälte innan vi han sätta skedarna i dem. Vilmer var på stranden hela dagen och åkte hem med Elias och lekte tills det var söndags!
Min telefon var på laddning så inga bilder...
Första dagen för Emmalisa på Rödmyran! Sååååå glad!
Idag har vi ätit ute för sista gången denna uppstarten! : )
Emmalisa fick ett par nya solglasögon, blev så glad att hon ville fota sig själv i bilen!

Av Lena - 19 augusti 2012 13:49

Jag älskar sol och strand!!! Vilmer är på stranden med en kompis...
Jag är inomhus på teatern och repar Cats... Vilket jag också älskar!!!
Måste säga.... Kristianstad kommer få se något som är helt i särklass!!!
Har vid flera tillfälle stått och övervägt att vara med själv!!!!

Av Lena - 18 augusti 2012 21:48

I fredags hade vi HLR. Mycket jobbigare än man tror.
Vi fick sen helgrillad gris med mycket goda tillbehör! Härligt att kunna sitta ute och kick offen för ht 12 var avklarad.
På kvällen var vi så trötta, men lite godis och Port Salut piggade upp...
Lördagen var jag på teatern och dansade med Cats-gänget! Såååååå kul!!! Blir galet sugen på att dansa!
Fredde och barnen åkte till Åsum för Freddes kusin Linda och hennes engelske man Scott var där med Freddes Morbror Leif.

Av Lena - 16 augusti 2012 20:46

Fick ett bra erbjudande av min chef idag!!!! Det gav mig energi och nyfikenhet och ännu lite mer driv....
Giiiiihaaaaa!!!!
Berättar mer när jag vet mer!!!!

Av Lena - 16 augusti 2012 20:09

Emmalisa har varit hos Mormor och Morfar, det är lite tomt utan någon som konstant vill berätta något....
Hon trivs som fisken i vattnet! Leker på lekplatser, badar i Finjahavet och i Mormors badkar!
Imorgon kommer lilla hjärtat hem ?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards