bobos

Alla inlägg under augusti 2012

Av Lena - 15 augusti 2012 20:43

Har tittat på solen genom ett fönster... Är lite tufft att vara effektiv såhär direkt efter semestern!
Men fick skön lunch med Kajsa i solen och sen la jag mig på altanen när jag slutat, bara njöt av solen!
Emmalisa är hos Mormor och Morfar och Farmor hämtade Vilmer och hade Farmor-Vilmermys.
De kom hem med pizza från La Finestra! Parmaskinka och mozzarella!!

Av Lena - 14 augusti 2012 17:27

....önskar man att sommarlovet var lite längre!
Dagens höjdpunkt:

Av Lena - 13 augusti 2012 21:54

Min sista dag på semestern blev stranden! Fredde vill fixa hemma, Vilmer ville leka med Adde hemma, men jag och Emmalisa åkte till stranden!
Daniela och Ella kom, sen Jönsson med Tyra och Tea. Sist kom Josefin med Zelda och Zack! 6 timmar njöt jag av stranden!
Sen sprang jag en mil och blev så glad att jag fortfarande kan springa milen under 60 minuter!
Kom hem till hemgjorda burgare på grillen! Nice!
Älskar sitta ute i solen och äta kvällsmat....strandhandukarna hänger och torkar! : )
Imorgon: Jobb!

Av Lena - 13 augusti 2012 21:46

I lördags fyllde våran lilla Emmalisa 4 år! Hon vaknade hemma hos Farmor och Farfar och blev firad på sängen! Jag kom vid 10 med frallor och paket!
Emmalisa var bjuden hem till Bella på kalas och vill så gärna gå och det gick hon såklart! Vi la kalasen andra dagar!
Vilmer passade på att leka med Elias när födelsedagsbarnet inte bar hemma.
Tacos, baka äppelpaj och popcorn stod på schemat efter kalaset. Allt bestämt av Emmalisa!
På söndagen hade vi barnkalas för 17 barn! Gick superbra i solvarmt väder!
Efter det var det dags att träna Cats! Underbart att sätta igång!!! Vilken energikick!!! Emmalisa fick manikänga i Catströjan!

Av Lena - 11 augusti 2012 23:05

Ja, vid 18 lämnade vi kalaset. Jag släppte av barnen hos Farmor och Farfar, de ska sova där. Fredde jobbar på festivalen och jag skulle på tjejfest!
Några kollegor och sen vänner till dem och så jag och Jönsson!
Vilken kväll, innehöll både limousinbil och ambulansbil ( första åkte vi i, andra ringde vi efter ). En tur till Martin & Martin. Har aldrig varit där innan, kul och dansa till bra musik! Älskar att dansa!

Av Lena - 11 augusti 2012 22:57

Denna dag/kväll/natt gick i ett!!!
Började dagen med att klippa av ca. 2
dm av mitt hår....känns så skönt!! Köpte presenter till Emmalisa, vin till kvällen och sen till maxi och handlade allt till barnkakaset på söndag. När jag kom hem fixade jag och slog in presenter ( till Emmalisa och andra kalasbarn nu i helgen : )
Sen var det dags att åka och fira Alfons som fyller 5 år.
Kan ju inte låta bli att tänka för 4 år sen när jag och Vilmer var på Alfons 1:års kalas! Kommer ihåg att jag inte knappt kunde äta, inte konstigt eftersom lilla Emmalisa sedan kom ut!
Hedda har en så gullig min, och Ella är precis lika söt när hon ska härma den!

Av Lena - 10 augusti 2012 00:09

Alla barn åkte hem till Ella och Alfons och lekte! Underlig känsla att att Fredde och jag kunde fika och kolla lite på tv mitt på eftermiddagen! : ).
Efter crossfit-passet hade jag och Daniela en god kvällsmat!
Jag stod och väntade på Daniela vid vårt kryss som man gjorde när man skulle cykla till skolan när man vad yngre! Vi åt och drack gott på Bar-B-Ko och satt där tills 12... Härligt att vi kunde sitta ute!
Tack Daniela för mysig kväll!!

Av Lena - 9 augusti 2012 14:42

Barnens fina mössor låg framme på byrån och Lisa blev förtjust i Vilmers mössa. Lina var snäll och kom med alla mössorna igen!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards