bobos

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2012

Underbar helg i Götet!

Av Lena - 21 oktober 2012 22:22

Denna helg har jag tillbringat med Jönsson i Gbg! En helg som kanske går till historien. Kan inte säga något nu... Inte färdig utrett.... Lovar att skriva om det sen! : )
Vi körde tidigt lördagsmorgon! : ) Stannade på Free Port, men hittade inte så mkt där!
Körde till hotellet, åt en maffig räkmacka! : ) Stor, god och dyr!
En shoppingtur på stan blev det innan vi gjorde oss klara för Redbull Flying Bach!
En fantastik idé att dansa hip hop till klassisk musik med lite backbeat! Vilka talanger!!!
Vi åt god Tapas och drack gott vin! En daquiri jordgubbe avslutade middagen och vi gick och dansade på Push! Älskar ju dansa till bra beat!!
Imorse var det hotellfrukost utan stopp! Våfflorna var pricken över i:et!
Vi åkte efter mycket prata och skratt till Ullared på vägen hem!
Åååå är underbart att jag och Jönsson har samma humor! Har skrattat oss igenom denna helgen!!
Hittade lego, Wii-spel,Nintendo 3ds-spel.... Ja lite onödiga saker slank väl ner i vagnen! Sprang på en kär kollega mitt i smeten!!! Susanne! : )
Barnen har haft det jättebra hos Mormor,Morfar och Farmor och Farfar! Tack snälla för hjälpen! Fredde spelade konsert och hade värsta middagen, så ja vi alla har haft en kul helg!
Tack Jönsson för denna helgen!! Tycker jag snart vi kam gör om!! ; - )

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards