bobos

Alla inlägg under oktober 2012

Av Lena - 7 oktober 2012 13:29

Igår morse "gympa" jag och Jönsson. Nej igår var det verkligen ingen gympa, Jessica hade muskelpasset och det är inget motionspass direkt! Blod, svett ( i massor) och tårar! : )
Efter det gympade Emmalisa och Tyra med lite äldre gymnaster.
Fredde åkte till Macke för grabbhelg. Jag låg i soffan och åt godis i nästan 2 timmar! Kände mig värd det! : ) Barnen lekte och lekte och helg kändes verkligen som helg!
På kvällen träffade vi Lööw, mycket pratat, godis och film! Härligt!! : )

Idag söndag har Vilmer precis kommit hem från gympan. Han har nu fått de nya träningskläderna. Många saker för nästan inga pengar alls! : )
Fredde är på väg hem och jag har nu rensat i min garderob! Efter detta är jag nu dödligt sugen på att shoppa! (Har nätshoppat de sista 7 veckorna under Cats repetitionerna så real shopping!!!) Får se om det blir Väla, Malmö, Ikea eller ut och räfsa äpplen....

Av Lena - 5 oktober 2012 20:42

Vanligtvis brukar Emmalisa lägga sig i sin säng. Idag har hon gjort sig i ordning utan att säga till. Helt plötsligt blev det såååå tyst! I Vilmers säng hittade vi henne!

Av Lena - 5 oktober 2012 20:03

En regnig dag....
Efter jobbet så städas det och handlades det.. Ett litet gympass hanns med innan Vilmers önskemat tacos!
Nu är det soffläge med godis! Löve it!!!

Av Lena - 4 oktober 2012 20:56

Idag så var det gympa på schemat. Vilmer ville för en gång skull följa med. Han och de andra syskonen hade fullt upp!!!
Sen var det föräldramöte på Emmalisas dagis! Härligt att se bilder från allt de gör! Fotade hennes oktoberbild!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards