bobos

Alla inlägg under september 2010

Av Lena - 3 september 2010 21:17

Så sprang denna veckan förbi! : )


Lämnade barnen på dagis och cyklade i kylan till jobbet! Hy mina fingrar var som is när jag kom fram! : )


Hela dagen bara rann förbi och alla på Norretullskolan slutar 2! Lärare och elever! TGIF! : )


Fredde hämtade barnen på dagis så jag hann med att shoppa lite på stan idag med! Igår blev det till barnen och tänkte att idag skulle de bli till mig, men tja, det blev väl lika mycket till barnen som till mig! : )


Bästa på hela veckan.....sitta i pyjamas och kolla på film och äta godis!

 


Och min skål....

    

Det är ju min last att jag äter godis varje kväll! Måste berömma mig själv att jag inte äter godis på jobbet längre! : )

Kanske nästa vecka ska jag försöka att bara äta 6 kvällar.....eller nej ska inte ge mig på något som jag inte kommer hålla! : )

Av Lena - 2 september 2010 20:24

Imorse när andra sprang runt och gjorde oss klara så satt Emmalisa med i bok och ett chips i soffan!

    


Idag har jag inte varit på jobbet utan på Pedagogiskt Center och jobbat med Mål och bedömning!

Mycket på en gång men givnade och intressant!


På eftermiddagen så hämtade Mormor och Morfar barnen på dagis!

De var ute och lekte i det underbara sensommarvädret!


           


Tack för att ni hämtade barnen! : )  



Av Lena - 1 september 2010 20:52

Idag kunde jag mycket väl ha cyklat i vinterjacka, mössa och vantar till jobbet och när jag cyklade hem från jobbet hade jag kunnat ha shorts och linne! : )


När jag slutat så hämtade jag Emmalisa på dagis. Farmor hämtade Vilmer för jag och Emmalisa skulle ha mamma/barn-gympa med Jönsson och Tyra!


Roligt att bara vara utanför gympahallen!

  

       


Tyvärr tyvärr kom det inte en enda mamma! Det kändes inte kul, vi får marknadsföra detta bättre!

  

Men Emmalisa och Tyra hade mer än kul! : )


På kvällen åt vi tacos!

    


Nyduschade och trötta barn i sina sängar!

    


Det tog knappt minuter för båda barnen att somna! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards