bobos

Direktlänk till inlägg 28 november 2010

Bubblar av glädje just nu!

Av Lena - 28 november 2010 22:43

Innan jag säger varför ska jag berätta lite om helgen!


I lördags hade vi kalas för Vilmer och mig! Det är tredje gången Vilmer får fina paket och MÅNGA! Emmalisa fick några hon med! Tack snälla för alla fina saker till barnen! Och tack för allt fint jag fick! Blev jätteglad! : )

  

Vilmer sitter brevid sina stora kusiner! : )



Det blev en enkel dukning idag!

  

    


Alla på plats!

  


Mysigt att ha alla här!




Mys hade Vilmer med Farfar...

  

och Emmalisa hos Gamlamormor!

  

  Tårtan!

  


Fredde var nere och fotade i studio, lägger ut de bilderna sen : )


Här är två kort på ett försök till 4 småkusiner!

    


Det är inte lätt att få 4 små sötnosar att skratta och tittat i kameran samtidigt!


Lilla Isabell skrek först när Vilmer fick henne i knä, precis efter att jag tagit dessa två korten vänder han sig till Tilde och frågar: Vill du hålla henne? Ha ha så sött!


Emmalisa vill ju göra allt som storebror... så hon fick ju också hålla Isbell!

   

Vilmer höll så nätt och fint, Emmalisa tog ett rejält tag om Isbells mage nästa som Heimlich manuver! Ha ha ha : )


På kvällen var det avslutningsfest med Sweet Charity! Så kul att se alla igen!


Middag blev idag istället! Innan jag åkte på den hade jag och barnen en så skön förmiddag! Fredde spelade julkonsert. Vilmer och jag spelade Supermario och Emmalisa kollade på Madicken! Så skönt en seg förmiddag! Klockan ett åkte vi till stan och tittadde på julskyltningen!

Träffade Fredde där, sådan julstämning när det snöade!


Jag tränade min dansgrupp i 3 timmar idag! Uppvisning snart och genrep i veckan!

Därefter åkte jag på middagen på Teatern med Sweet Charity. Tyvärr kom jag och Malin senare för dansgruppen tränade till åtta så maten var slut! Men det var kul att se alla en sista gång i detta sammanhanget!


Varför bubblar jag då av glädje? Mm...de kanske inte är något man tänker kan vara något att bli så glad över men jag blev så så så glad!

Jag blev tillfrågad av Ola om jag vill vara med nästa höst igen när Grease ska sättas upp! Åh... det är mest det att jag får svart på vitt att Ola är nöjd med min insats och gillar sättet jag arbetar på! : ) So so so Happy!  

Som vi brukar säga på jobbet....det där med en klapp på axlen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards