bobos

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Lena - 2 december 2010 22:48

Kan inte riktigt fatta att det är så mycket snö ute.... och kommer säkert ligga långt in på nästa år!


Efter jobbet idag hämtade jag Vilmer, Emmalisa hade följt med Farmor och Farfar till Hässleholm för att hämta Fredde och titta i affärer!


Vilmer och jag gick till Vincent för att köpa lite kläder och sen blev det godis och sen blev de Maxi!  : )


Farmor och Farfar stannade på middag!

  

En trött Vilmet tittar på julkalendern som han gillar så mycket!


Igår (första dagen) låg två nyduschade barn i våra sängar och kollade på julkalendern innan de skulle sova!


Emmalisa var inte alls så trött!

  


Fredde la Vilmer där uppe, och Emmalisa ville ha mer paket från kalendern. Jag sa att när hon sovit så får hon öppna ett till. Då ville hon genast sova, borstade tänderna och la sig till rätt i soffan med en bok.

  


Hon somnade själv och snabbt!

Jag pratade med Tobbe och Lisa i 2 timmar! : )

Under tiden så bakade jag lusskatter! Tanken var att jag och barnen skulle göra det, men Vilmer var ju så trött! Vi får baka snart igen!

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards