bobos

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Lena - 4 december 2010 21:20

Idag är det underbara lördag med sovmorgon!


Emmalisa klädde på sig själv, det matchade i allafall! : )

  


Dock inte inte det bästa, men mycket bra att hon börjat få intresse för kläder och att sätta ihop! : )


Idag hade vi fått instruktioner om att vi skulle var ute hela dagen med tjejklubben!

  


Så det var bara på skiddressen och se glad ut! : )


Hade hoppats på skidor, men det blev det inte utan vi åkte till Humlelyckan och pysslade och åt jättegod julmat som var i nymodern version! ( Måste ta dit Fredde!)


Pysslade lite hemligt... som jag inte kan visa här av den enkla anlednignen att det kanske är en överraskning till någon! Köpte lite fina saker, en likadan låda till som förra gången, en glasburk och ett band till som jag band runt om ( och så hängde jag på ett en träskylt) och den sötaste lilla julgrisen jag sett!  :)


  


Efter att vi varit på Humlelyckan i några timmar åkte vi tillbaka till Hässleholmsgården där vi träffats imorse och Lisa och Johanna gick iväg och vi väntade....


Så mysigt (önskar att jag hade haft kameran med mig så ni sett exakt hur mysigt det var) de hade tänt kanske 13 lyktor med ljus i, lagt ut renfällar, fårfällar och filtar i ett skjul, tänt en brasa med kastruller på med glögg i och pepparkakor och lussebullar till! SÅÅÅÅÅ mysigt! Det allra mysigaste julmyset man kan tänka sig! I skogen, mörkt, snö och massor av ljus, varmt att sitta på de olika djurfällarna!

Lovar att lägga ut en bild om någon av de andra tjejerna tog en som blev bra!


Tanke var att vi kanske skulle vara där i en timme, men de blev nästan 3....  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards