bobos

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Lena - 6 december 2010 20:44

Idag måndag är det alltid lite halvkaos på jobbet och i mitt huvud! Inte minst nu  när betyg ska sättas och vissa elever ska göra någon extra uppgift och ja allt på en gång! (snöbollar på detta).


Men jag blev uppringd av dagis att Emmalisa nog hade ont i magen. Jag cyklade och hämtade henne, då sov hon hos en fröken.


Hon följde med mig till jobbet, var tvungen att göra klart några saker för dagen till några elever.


Emmalisa stortrivdes!!! Hon ritade, klistrade och klippte. Eleverna var mer än nöjda att hon var med! Hon gjorde succé! : ) Kul att våra stora högstadieelever tycker det är kul med små barn! En kille i min sjua tyckte hon var så söt och frågade snällt om hon vill ha en krona : ) En kille i sexan som jag undervisar ville gifta sig med henne så söt han tyckte hon var! : ) Härliga elever vi har!


Hon var kvar och åt lunch i matsalen! Det var nog spännande att äta där, hon åt massor och drack mjölk i mängde! Gott med mjölk från en mjökkylare! : )


När Fredde kom och hämtade henne så ville hon inte hem! : )


Nja känns inte som hon är så sjuk, men vi avvaktar och ser! På kvällen var det high life på henne! : )


Hann inte ta några kort på barnen idag! Här är kort som är från julen 2008!

    

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards