bobos

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Lena - 1 juli 2010 22:18

Idag åkte Vilmer med Farmor och Farfar hem till dem och lekte med Tilde! Han ska sova där i natt och han är så glad för det! Det det är roligt vill han sova! Så han frågar vart vi än är om han får sova där! :)


Men vi hann sjunga lite på trappan innan Vilmer åkte!

  


Sen passade  jag och Emmalisa på att gå på stan igen... idag börjde ju Polarn´s rea så där gjorde jag en hel del klipp!


En tur i de andra affärern blev det också och fler kassar med hem! : )

Som vanligt kan jag skriva nu efter att varje dag i nästan 2 veckor köpt hem två liter jordgubbar!

Emmalisa var jättetrött och sov hela tiden jag var på stan! Efter 2½ timme fick jag väcka henne och locka med en glass!

    


Då var det inga problem att vakna till! : )


När vi kom hem och väntade på Fredde så ropade Emmalisa efter Vilmer och gick runt i hela huset och kollade var han var. Sen kom hon ut igen på altanen till mig och sa:

E. Viimo borta! (Vilmer borta)


Men hon hittade snabbt annat att göra!

    


När Fredde kom hem så bestämde vi oss för att gå till stan och äta kvällsmat!


Emmalisa gör sig klar!

  


Hon verkligen älskar sina rosa converse, väljer alltid dem när hon får välja!


Väl i stan var det massor av folk och cyklar med stolar och då slog de oss, strandhugget!

Så vi köpte med oss mat och åt i Tiovoliparken.

  


Underbart! Smockat med folk!


  

Det blev hamburgar för Emmalisa!


Hon letade efter sina glasögon...

  

...som hon själv satt upp på huvudet!


Så här glad blev hon när hon "hittade" dem!

  


På vägen hem så stannade vi till på Hemmakväll och köpte massor av godis! Så gott! : )



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards