bobos

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Lena - 29 juli 2010 21:48

Emmalisa är bättre, igen feber men superfökyld och hes!


Vi badade i trädgården, slappade och fixade!


På kvällen var jag på tjejkväll hos Camilla!

 

Lika kul som alltid!

Vi grillade hamburgare och (inte jag eftersom jag körde) drack vin!


Så kul att ses! Det blev sent!


Idag torsdag så har dagen bara sprunigt förbi, förmiddagen gick åt till att planera lite för stenstättningen och början till uppröjning i lekrummet! Min tanke är att ta bort massa leksaker för där är alldelse förmycket!


Men imorse hittade jag två trötta barn som tittade efter tomten i deras sovrumsfönster!

  

Undrar hur Vilmer kom på det? : )


På eftermiddagen bestämde jag och Lööw att vi skulle gå en runda på stan!

   

Fortfarande rea men nu har hösten kommit till affärerna! Tjohoo! : )

Det blev en hel del kassar! Dock bara till mig idag, ingenting till barnen!

Underbart, barnfritt, bara få strosa runt på stan! 


När jag kom hem fixade Fredde med stenen och jag och barnen gjorde oss klara att åka och handla, hämta paket och fixa kalaskort!


   

Både Vilmer och Emmalisa ville ha jackor på sig... men nej!


   

Emmalisa har ju inte ätit så mycket nu när hon har haft feber, hon har gått ner över 1½ kg på några dagar! Så jag försöker ge henne allt jag kan!

Här äter hon korv på Maxi! Hon älskar att sitta där hon sitter!


Imorgon postar jag Emmalisas kalaskort! : )

    

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards