bobos

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Lena - 18 juli 2010 23:02

Så tradigt med mellanväder! Hade tänkt åka till stranden (idag igen) på förmiddagen men vädret var ju nästan blåsigt/kallt!


På eftermiddagen åkte vi till Mormor som fyller år idag!

  


Gamlamormor och Emmalisa kollade på Mormors presenter!

  


Emmalisa och Vilmer lekte mycket i lekstugan, vi var mest rädda att Emmalisa skulle låsa in sig själv i stugan, vilket har hänt!

  


Det blev bad i den lilla fisken! Mormor och Morfar köpte den till Vilmer när han var 7 månder! Men så kul de hade i den!


        

Vilmer = vattendjur nr. 1!


Jag förser Gamlamormor med godis! : )

  


Fredde fotade Mormors fina blommar! Är det någon som kan trädgård så är det hon!

            


Vi kollade i album från när jag var liten! Mormor och Morfar tycker Emmalisa har samma kroppsform som jag hade när jag var liten! Vilket vi andra också tyckte när vi såg korten! Men, hittade ett kort på mig där jag gör en min som Emmalisa gör när hon är sur!


  


Annars ser jag ingen likhet alls mellan oss!


Fredde fotade Emmalisa igår när hon lekte i regnet!

      


Det blev ju duschen direkt och sen satt hon hos Farfar och torkade sig!

  


Dagens Vilmer-mening:

När Mormor hade rättat till sina vigselringar frågade Vilmer henne:

V. Är ni giftiga?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards