bobos

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Lena - 4 november 2012 11:49

Så skönt med lov och att man fått sovmorgnar!!! We like!!
Vi har åkt skridsko, vilket var jättekul! Nu är ju barnen lite vana om man kan säga så? Vilmer åkte precis som innan och efter en stund kunde även Emmalisa ta skär och glida framåt.
På kvällen var jag med Cats-gänget och först åt på Cats ( ha ha) och sen tittade vi på genrepet av Allt eller inget.
Blev lite paff när jag hittade ett stort kort på mig själv i brevlådan, men det var ett fint kort från Susanne! Tack!
En tur på stan där födelsedagspresenter skulle tittas ut! Hittade fina jul-kläder och en ny overall till Vilmer så det fick följa med hem!
En mysig kväll med familjen Medaiulle/Fredriksson fick avsluta dagen!
En höströjning ( något sen) av utemöbler och lövkrattning! Adde kom och spelade med Vilmer!
Fredde gjorde en god pumpasoppa med chili och lime!
Vilmer gjorde en planering till hans kalas för kompisarna ( blir 2 st kalas) och Emmalisa spelade på sitt Nintendo!
Imorse var det så skönt att ligga och dra sig. Emmalisa kunde ligga kvar medans Vilmer och jag var tvungna att gå upp för halv 11 skulle vi hämta Adde och ja, som vanligt fick vi bråttom. Men vi hann till Åhus kl. 11!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards