bobos

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Lena - 27 november 2012 21:30

I söndags hade Vilmer uppvisning med sin gympa. Så mycket han utvecklats! Kul att se!! Mormor, Morfar,Farmor och Farfar tittade pä Vilmer!
Efteråt fikade vi i höstmörkret!
Barnen spelade med Farmor och Farfar!

Speltokiga! Ja, Vilmer hade shorts på sig! De låg i hans ombytes -låda, klart han valde dem när hans jeans blev blöta... Ha ha han fryser aldrig! Tur han hade dem inne bara!!!


Idag har det varit lång dag på jobbet, vernissage hos Vilmers klass, där barnen spelade upp fabler! Jätteduktiga!!
Själv fick jag gå innan fikan, föräldramöte i min klass!! Allt på samma gång! Har jättebra föräldrar... Kommer nog sakna dem lika mycket som mina elever när de slutar hos oss och beger sig mot gymnasiet!!! : )


Sååå glad när fina kläder dimper ner i postlådan! Jag har beställt en hel del som nu kommer att komma och förgylla dagarna i veckan! : )


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards