bobos

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Lena - 13 november 2012 05:53

Vem kan tro att det är sju år sedan vår lille Vilmer föddes? Vart tar tiden vägen? Satt igår och tittade tillbaka i bloggen.. man ser ju tiden på barnen hur det utvecklas och ändras!! Galet och härligt på samma gång!
Upp med tuppen och sjunga och gratta Vilmis på sängen!
Chokladboll, godis, O'boy och macka... Är det födelsedag så är det!
Vilmer blev jätteglad för sina presenter! : )
Han blev grattad i skolan och på fritids! : )
Börjat kom till jobbet stod där en liten grattis på födelsedagen påse till mig!! Underbart! Tack söta Sussie!
När jag hämtade honom åkte vi och köpte frukt (som Vilmer måste ha med varje dag) och godis roligt nog, Vilmers önskan! : )
Jag frågade om vi inte kunde köpa tårta på maxi...men Vilmer ville hellre ha den chokladkakan han och brukar göra. Eh.... Oki, då hjälper du mig va? Sa jag. Nej mamma jag orkar inte. Nehe... så jag och Emmalisa bakade till Vilmer!
Sen blev det mat från ko-san ( Vilmer fick önska mat och valde nudlar, som han sen fick för sig var starka) när Farmor och Farfar kom förbi!
Mormor och Morfar skickade ett kort till Vilmer han tänkte som mess på mobilen, jag svarar längst ner! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards