bobos

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Lena - 10 november 2012 19:51

Ett grattis till mig idag !! Härligt med födelsedagar! När hela familjen förutom jag sov imorse tog jag beslutet och träna kvart i nio. Nice! Sen födelsedags frukost med paket! Bästa starten!
På eftermiddagen kom familjen och firade mig och Vilmer (som fyller år på måndag).
Mysig hösteftermiddag!!
Tack alla för Vilmers och mina paket!!! : )
Vad fick vi då??
Jag fick nya iPad:en och ett smart fodral till som kan ställa skärmen på båda hållen, Jamie Oliver- stekgryta, 5 ittala ljuslyktor, träningslinnen och pengar! Superglad !!! TACK alla!!


Vilmer fick Batman-lego, Harry Potter-Lego, ett Harry Potter legospel, hotwheels, kläder, regnkläder, böcker, fonder och pengar! Tack!!! Hälsar Vilmer.
Han är överlycklig och dessa legosatserna tar nog några timmar att sätta ihop!
Tack igen alla för att ni kom och firade oss!



Inget bra kort, men Vilmer önskade att jag skulle använda detta kortet eftersom Hagrid (från Harry Potter) var med.


Hallonmousse- tårta med kladdekakebotten! Älskar den!!!

4 söta kusiner tittar på Vilmers rum.

 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards