bobos

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Lena - 6 maj 2012 21:46

Lördagen började som vanligt med att jag åkte och tränade...MEN idag körde instruktören ett grymmepass så ja...träningsvärk i överkroppen är nog att räkna med!

Sen blev det Maxi för frallor-in-köp! Då såg jag min lilla pärla:

 

Denna lilla röda pärla var min allra första bil som jag ägde år 2003. Glömmer den aldrig... : )

Vilmer skulle på maskerad hos grannen, han valde Spiderman!

 

Jag var på teatern och körde igång med träningarna till CATS, som vi sätter upp till hösten på teatern! : )

Efter kalaset lekte Vilmer med Elias!!

   

En trött Emmalia orkade inte vara ute i det i fina vädret utan nöjt av en äppelbit i soffan!

 

På kvällen blev det hemmagjord pizza.

   

Freddan slängde sedan ihop en paj med äpple, rabarber med mandelmassa och vaniljvisp till! YES!

 

Söndagen började med två timmars CATS-träning. Vilket gäng, kommer bli en superhöst tillsammans med dem! : )

Ja, jag kunde bara vara med två timmar idag av träningen eftersom vi hade kalas för Fredde!

 

Tre mycket glada kusiner!

 

En blev enbent... : )


   

Jag hade ingen tid alls att fixa mat idag så det blev buffé från Duvanders! Otroligt gott! (som vanligt har Fredde tagit superfina bilder som jag lägger ut senare när jag får dem, så länge får mina duga...)

 

Ungsbakad potats med örter, hericoverts, kyckling, lax, räkor, parmaskinka, salami, kronärtskockor....

 

Chevréost och rödbetor, örtsås, fetaost, tomat och rödlöksallad brietårta med hasselnötter och aprikoser, olivbröd, surdegsbröd och spanska baguetter med vispat och carmeliserat smör!


Jag gillar att fota Fredde när han fotar... : )

 

Älskade GamlaMormor !

 

Mycket god tårta!!

 

Tack alla gäster för ni kom och firade Fredde. Han tackar för fina/praktiska presenter och presenter som kommer väl till pass på resan! : )

Jag kan varmt rekomendera maten, visst kostade det en slant men otroligt god och man lyfter inte ett finger, varken att komma på vad man sak ha, handla allt till maten och sen laga den! : ) OCH det var mycket mat!

 

Det lägger sig altid ett skönt litet lugn i huset efter ett kalas...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards