bobos

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Lena - 2 april 2011 21:14

   Ha ha ha ha såklart var det ett aprilskämt att vi ska ha en trejde Olofsson! : )


Vill dock tacka för alla gratulationer och omtankar som skickats på mail, mess och kommentarer här! : ) 

Nej... det är så att jag kan spänna ut magen när man är riktigt mätt! : )

Det hela började med att jag varje 1 april lurar Farmor, (hon brukar bli grundlurad!) visste inte vad jag skulle luras med denna gången, då kom Fredde på att vi skulle lägga ut en bild här på bloggen.


Emmalisa modellar i hennes nya fleecetröja!

 


Idag var det dags att fira Jennie!

Har fotat massor, Fredde också och vi har inte lyckats fånga Jennie på en enda bild! Dåligt! Sorry Jennie, det ska åtgärdas så fort vi ses nästa gång! : )


Tilde, Vilmer och Emmalisa!


Att de har kul ihop är det ingen tvekan om!

 


De fick ett litet eget bord!

 

Isabell hos pappa Henke!

         

Alla de stora barnen ville leka med Isbell och hennes leksaker!

  


Bildbevis på att jag inte är gravid, dricker alkoholhaltig dryck! : )

 


Tilde och Emmalisa:

Vilmer:

   


Vi gick ut till en liten lektplats och lekte:

            


Tack Jennie för ett trevligt kalas med mycket gott att äta!

 


 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards