bobos

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Lena - 27 april 2011 21:07


Vilmer var på utflykt med dagis:

 

Men med en fullmatad dag på jobbet och nya gympaskor inhandlade till Emmalisa var jag hemma en halvtimme, åt och bytade om till danskläder.


VÅRUPPVISNING C4-GYMNASTERNA!

Emmalisas barngrupp (mamma/barn) var jätteduktiga! : )


Hann inte fota eftersom man var tvungen att hålla full koll på Emmalisa! : )

Min stora dansgrupp var mycket duktiga, alla tre danserna gjorde de mycket bra! : )

Här från Pirates! Kände mig faktiskt nöjd med dansen(vilket jag sällan gör när jag väl lärt ut den) när de dansade den så bra! : )

         En liten gulklädd Emmalisa vimlet av massa gymnaster och dansare.

  Fick godis och medalj av Farmor /Farfar och Mormor / Morfar! : )

   

   Vilmer och Fredde gick en sväng till lekplasten när Emmalisa dansat, uppvisningen varade i 1 timme och en kvart...Vilmer ville hellre leka!


Bra jobbat Emmalisa! Blivande gymnast?? Hoppas det! : )


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards