bobos

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Lena - 9 april 2011 07:54

I torsdag ringde dagis och jag fick åkta och hämta Emmalisa!

Så trist när de är sjuka! Hon var trött när de skulle gå ut och leka och vill då sova.

Hon fick följa med mig en liten stund till skolan som slutade med att hon var med hela dagen. Hon blev pigg när kom dit och med lite mat i magen så var hon vaken till kvart i tre. Då hon somande i en stol framför datorn när hon tittade på Hello Kitty! Så, ja sent middagssov! Men hon gott medans vi pratade ny skola!


Hon somnade tidigt och sov för natten redan vid halv 6.


Fredagmorgon, jag fråga Emmalisa hur är det idag?

Emmalisa svara då: Bra tack!

Så lillgammal!


Barnen fick vara hemma idag.

Emmalisa var pigg, vi lekte, spelade spel och kollade film! : )

När vi åt mellis så tittade Vilmer ut och sa:

V. Hemskt vad det blåser idag! Det där med lillgammal....


Senare ville han titta hur mycket det båste...

    


Vi skulle ha träffat Lisa, Tobbe, Ella och Alfons ikväll och även om Emmalisa var pigg och glad så hoppade vi över det. Istället gjorde Fredde en fantastiskt god kycklingssallad till kvällsmat!

 

Båda barnen älskar nygrillad kyckling så det blev inte så mycket kvar i skålen.    


Vilmer var så snäll och läste för Emmalisa:

 

Såklart har hon valt kläder själv! : ) Hello Kitty!

Emmalisa fick sova länga på lunchen så hon var mindre trött när storebror sov sött i sin säng.

 

Så hon "läste" alla sin små pixiböcker!


Idag lördagsmorgon sitter hon här nu pigg och glad så nu hoppas vi att hon är frisk! : )

Idag ska barnen gå på cirkus så vi hoppas Emmalisa också kan gå! : )

 

Jag vaknade av mig själv kvart i 8! Så trist att inte kunna sova längre när alla andra sover....så jag tog ut Emmalisas napp ur hennes mun...då vaknar hon dirket! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards