bobos

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Lena - 11 augusti 2011 21:45

Efter ett härligt sommarlov var det grymt att klockan ringde 06.45 Vilmer var mycket svårväckt och ville helst sova en två timmar till!

Men väl på benen bar det av till vårt sovrum där Emmalisa sov.

   En mycket mycket trött Emmalisa öppnar sina paket!   Hon fick välja kläder själv idag på sin födelsedag! : )   Barnen var hos Farmor och Farfar eftesom jag börjar jobba, Fredde sov efter att ha jobbat natt och barnen har inte börjat på dagis än.

Hos Farmor och Farfar var även Tilde!   Farmor kalasade till det med en festlig tårta!   Så gott och ROSA!   Själv var vi ute och åt sushi på lunchen ! Mina kollegor, Pär, Sara, Maria och Susanne. ( Jenny var också med oss men hamnad utanför bilden).   När jag väl kom hem så hade Emmalisa fått en prinsesskläning av Farmor och Farfar! Så snällt, tack! Vilmer ville då var riddare! (Han var jätteglad, men ser lite trumpen ut på bilden, men som sagt var han jätte glad).   Vi åt kyckling enchiladas som barnen älskar och sen blev det lek och bus!

Emmalisa smög in i riddartältet och helt plötsligt hörde vi ett blippande, och jag tittade in och där sitter prinsessan själv, har tagit Vilmers Nintendo och spelar! : ) Som om vi inte skulle höra och se henne! : ) Älskade lillasyster!  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards