bobos

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Lena - 14 augusti 2011 21:37

Igår kväll tänkte jag att det är ingen som sover längre än till halv 9 idag, så ja, jag litade mig på att barnen skulle vaknade eller jag själv.

När barnen kom in imorse tänkte jag...hoppas klockan är sju så man får sova två timmar till. Då kom ett meddelande från Ola (Grease) att han kommer vid kvart i tio till teatern. Jaja tänkte jag, inga problem...tills jag såg att min mobilklocka var 09.25 Lite smått panik! Men hann till teatern till tio i tio och hade superkul med dansnummerna!

 Har du inte biljett så måste du köpa och komma se denna glada musikal! : )

   När jag kom hem skulle Fredde baka lite så Emmalisa och jag åkte till Maxi och för allra första gången var Emmalisa i Minihuset på Maxi. Bilden talar för hur nöjd hon var att hon vet precis hur allt funkar och att hon fick vara där första gången utan Vilmer. : )

 Fredde gjorde egen vaniljsås och rabarber och gjorde så goda små efterrätter:

 

Idag gick Vilmer på sin allra första bio. Detta för att han inte så länge har gillat film och tv, det är först nu, så Bilar 2 kändes som en bra första film.

Vilmer och Adde!

 Vi köpte våra bokade biljetter.

Sen köptes det godis, baconchips, popcorn och dricka!

På plats!


Efteråt var pojkarna hungriga, var svårt att tro efter allt annat de ätit, men tja, de var väl mer att det kändes konstigt i magarna, så en hamburgare fick mätta.


Vilmer tyckte det var jättekul och spännande att vara på bio. Även om han spillde dricka på sina byxor i mörkte så han satt i kallingarna var Vilmer mycket nöjd.


På frågan om han ville gå fler gånger svarade han:

V. Då kan vi se Hello Kitty så kan Emmalisa följa med.


Storebror har talat! : ) 

 ( Men någon Hello Kitty film tänker jag inte gå på bio om det nu skulle komma en sådan) : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards