bobos

Direktlänk till inlägg 31 maj 2012

Sång och brännboll!

Av Lena - 31 maj 2012 23:21

I måndags var vi och hade familjepicknick i parken med Vilmers klass! Mysigt och härligt att äta ute i solen.

 

Mycket dålig bild, men det var många familjer i det gröna! Barnen sjöng för oss på scenen! ; )


Vilmer.

I Tisdag så hade jag och Emmalisa precis likadana kläder! Ha ha inte så kul när man inte ser mina kläder på bild! : )

   

Efter skolan ville Vilmer leka med Arvid! : )

 

Fint kort på Far och Dotter. Lite lika.

 

Igår kväll passade Farmor och Farfar barnen när jag spelade brännboll och grillade med mina elever och deras föräldrar, superkul! : ) Tack Farmor och Farfar för hjälpen!

Idag köpte jag ett nytt mellanmål! Hoppas det är så gott som det sägs!

 

Det konstigaste hände mig idag, Jag scanade in ett Snickers till Fredde som ni ser på kvittot nedan! När jag kommer hem är det inte i påsen. Det var det första jag la ner i kassen och kassen är hel. Den stod klämd hem i bilen, så det har inte trillat ut under bilresan hem.När jag berättade det för min mamma så fick jag en känsla av att jag scanat in chokladet och sen lagt tillbaka det på hyllan... hahaha förvirrad som få!

 

Medans jag pratade med mamma i telefon så borstade Emmalisa tänderna, tvättade sig och gick på toa. Slutligen la hon sig på soffan med sin lilla katt, snutte och drog filten på sig och somande själv. Vad mer kan jag begära? Ha ha : )

 

Just det... kändisbilderna! : )

Först en roliga bild där Tobbe  ville fota Ingmar och det skulle se ut som om han fotade Fredrik!

 

En på bilden är superkändis! Guess who??

 

Här är Tobbe med Ingmar! Måste säga att jag trodde Ingmar skulle vara längre!

 

En fin bild på tre busbarn vid vattnet där vi stannade och grillade på vägen hem efter Astrids Värld.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards