bobos

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Lena - 2 maj 2010 21:49

Idag var jag och Jönsson och tränade med gymnsterna, det var ju en tre veckor sen sist så ja, välbehövligt! : )


När jag kom hem så var det dags att fixa maten för Freddes kalas!


Det blev en italiensk buffé!

 

    

      

              




Det blev ju underbart väder så vi flyttade ut och altanen! : )

  


Så underbart, kändes nästan som sommar...


      


Vilmer ville ha sina gummistövlar och de smittade av sig på Tilde och Emmalisa så alla hade stövlar i det fina vädet!


Emmalisa har sådan tur att både storebror och kusinen vill tar fart på henne i gungan!

     


Farmor och Farfar köpte styltor till Vilmer och Tilde och Emmalisa fick en egen gräsklippare! : ) Tack snälla!
 

Vilmer testade Tildes!

  

Emmalisa var så söt när hon stod och ropade på Tilde!

   

Tur att vi har tre gungor!  

Sen....tillbaka till styltorna! : )


En riktig sommartårta!

         


Både jag och Jennie ville ta kort på tårtan och jag ville ta när Födelsedagsgrisen tog sin tårtbit! : )


Tack alla för att ni kom och för de fina presenterna Fredde fick! : )

Tack Farmor och Farfar för er hjälp! : )



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards