bobos

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Lena - 17 maj 2010 23:37

Idag var det ju måndag igen! Vi gick upp halv 1o igår när Vilmer vaknade!
Idag fick jag väcka Vilmer flera gånger innan han ville gå upp! Han kan sova i 12 timmar!

Annat var det med Emmalisa som var på väg in till oss från sin säng vid 06-tiden. Har då hittat min iphone, låst upp den, scrollat ner på kontaktfavoriter och sedan valt Mormor och Morfar och så ringde hon!

Jag vaknade av att jag hörde någon som ropade Hallå! Hallå! Yrvaken tog jag luren och hörde Mormor där! Ja.... nu får vi gömma telefonen!  : ) Hon brukar ju bara gå raka vägen och lägga sig i sängen! Ingen kan ligga och mysa och bara slö i sängen med nappen och snuttefliten som Emmalisa kan! Timmavis på morgonen!


Ja...jobbedagen susade förbi som bara den!

Fredde hämtade på dagis idag så jag kunde jobba lite längre och fixa lite!


Emmalisa älskar att klä ut sig....

    

Igår hittade jag en gammal keps som Vilmer hade, den kan hon ju ha om det blir någon sol och sommar i år! : )

Inga byxor och en av mina vantar och en av Vilmers vantar! : )


Vilmer hade också keps och vantar på sig men ville inte komma med på bild...

 Så jag lägger ut en från igår istället!

  

Våran Vilmer!


Dagens gnäll och ord från våra barn!

Ha ha... vid middagen så pratade Vilmer med sin ynkligaste röst och berätta för mig att han fått en reva på sin hand och att han ville åka till sjukhuset för det gjorde så ont och han kunde nästan se lite blod i revan.

Undertiden Vilmer pratar så ynkligt hör jag hur Emmalisa piper borta från sin stol, hon håller upp sin hand och så pratar hon pipigt på sitt eget lilla spårk! Ha ha ha...

Det räckte ju att le mot Emmalisa så brast hon själv i skratt! Underbart, hoppas hon får samma humor som Vilmer! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards