bobos

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Lena - 14 maj 2010 20:10

Vilmer valde en annorlunda stil att klä sig idag!

  


: )


Lööw och Erik kom och vi gick alla till stan.

Vi gick direkt och åt eftersom Erik ville ha mat och vi andra passade på att äta vi med!


Emmalisa sov och Vilmer fick en pruttkudde till sin mat och lyckan var total hos Vilmer! De paret som satt brevid oss när vi åt hade nästan lika kul som Vilmer åt pruttandet! : )


En sväng in på Polarn´, igen blev jag knäckt att vissa plagg inte görs i just Emmalisa storlek! Det jag hittade var sen naturligtvis slut i hennes storlek! Får jaga rätt på det på nätet! Vilmers storlekar fanns, tur! : )

Det var ju karuseller på Stora Torg! Vilmer blev jätteglad!

    

Kommer bli så kul för Vilmer i sommar när vi ska iväg!

Emmalisa hade vaknat och fick ta en korv medans brossan åkte karuseller!

  


Vi var hemma hos oss en stund!

  

Så stora mina barn ser ut brevid Erik!


Lööw och Erik!

   


Snart 5 månader!


Emmalisa var ju så nyfken och glad för Erik!

   

: )


Bästa bilden...synd att Erik tittar bort!

   


Älskade ungar!


När Lööw och Erik gått blev jag så trött....och det var det fler som blev!

   

Emmalisa har nog också en förkärlek till skor (som jag) så hon hade tagit på sig dem och sen deckat i soffan! : )

Detta gjorde hon medans jag lagade mat och Fredde och Vilmer klippte gräset!

   

Påpälsad till max! : ) Vilmer är nu för lång till sin gräsklippare så den studsade framför honom! : )


På kvällen tittade jag och Vilmer igenom alla alla alla kort som jag tagit sen förra maj. Då köpte vi den bärbara datorn! : )

Både Vilmer och Emmalisa har ju förändras massor! Det känns inte så, men Vilmer hade ju bulliga kinder och var lite rund och Emmalisa hade inget hår! : )


Dagens Vilmer-mening:

Vi gick ju till stan, vi har ju tagit av hans stödhjul på cyklen. Så han fick gå med oss. Han ville jättegärna cykla. Jag förklarade att han inte kunde cykla idag och då ställer sig Vilmer med armarna runt sig själv, ser sur ut och säger:

V. Men jag går inte så långt. Jag gör bara det inte.


Inget val! Men det gick jättebra! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards