bobos

Direktlänk till inlägg 17 april 2011

BILDER!!!

Av Lena - 17 april 2011 21:38

  Nu äntligen kan jag ladda bilder! Yeah....


Här är lite kort från hela veckan...

Efter mamma/barngympan så handlade jag och Emmalisa och Emmalisa bestämde då att vi skulle grilla korv.

 

  Förra söndagen var första gången vi fikade på vår älskade trappa!


Vi grillade korv senare på söndagseftermiddagen...

   


Denna veckan var vi alla så morgontrötta! Fick dra upp rullgardinen och verkligen väcka barnen...

 

 På måndagskvällen var vi tvunga att äta vår goda kyckligsallad!

    Fint påskpyssel har barnen gjort!


      


På tisdagen var det genrep till C4-gymnasternas våruppvisning!

Emmalisa blev sugen och åt upp min kvällsmat! : )

   

Det gick jättebra. Vår lilla mamma/barngrupp var duktiga och gjorde bra ifrån sig.

Tack Mormor och Morfar som passade Vilmer och sen Emmalisa när jag var kvar med min andra dansgrupp!  


Vi köpte ny dator....undertiden så roade sig barnen med lite av varje...

   

Det tog ju lite tid....

   

Tillslut hittade vi vad vi letade efter:

  En bra dator att kunna redigera foto och film och sen ska barnen också spela på den så ja... denna var den vi fastnade för!


Just nu älskar Vilmer dessa två filmerna:

 

  

Det är så spännande att de måste ha fingarar i munnen.


Vilmer har lärt sig många engelska ord eftersom Ensam hemma inte är dubbad.


Igår lördag var det dags för tjejkväll. Det var min och Tinas tur!

Barnen och Fredde åkte och bytade däck i Åsum.

 

 

Vi hade lite bubbel här hemma först....

Hann inte fota under kvällen, tog ett kort här hemma som blev suddigt!

Vi åkte in till stan och åt och drack på Bar-B-Ko, en sväng på Olery´s och sen dansade vi loss på Depå.


När Fredde körde från Åsum somnade Vilmer. Emmalisa blev jätteglad när en liten snacksbuffé stod på soffbordet...

 


 

Idag söndag har jag mått precis som man förtjänar efter tequila rose shotar! Kan säga att jag aldrig mått så illa någonsin dagen efter, brukar ju aldrig känna av att jag druckit, övervägde om vi skulle gå på mamma/barngympan.....Fredde fick skjutsa oss... : )

Medans vi gympade köpte Fredde och Vilmer god frukost som gjorde att jag började må bätrre! : )







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards