bobos

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2011

Mitt liv går i repris...

Av Lena - 26 augusti 2011 21:29

Denna lilla dag som bara susade förbi!


Här kommer lite bilder från igårkväll..

  Emmalisa, Farmor, Bigitta och Leif lyssnar på Kristianstad Storband.   Vilmer åker linbana och Emmalisa går balansgång och ska vända på mitten...   Vilmer leker med en kompis som gick på dagis förra året.  

Idag när jag hämtat barnen så körde vi ut till Åsum så fick Fredde och barnen vänta där och jag körde och hämtade Tilde.

Imorgon fyller Tilde 4 år och idag ska därför Tilde och jag göra stan och hon ska få välja sina presenter! : ) På första affären ville Tilde ha leksaker och kläder, bra tänkte jag att det blir något användbart, men när vi sedan kom till prinsesakerna blev de högst på lista, så det blev 4 paket alla med någon prinsesstouch! : )

   Kul att handla till någon som vet vad hon vill ha! : ) Inte velig som jag Emmalisa och jag... men jag hittade lite grejer till Vilmer och Emmalisa i alla fall.

Efter shopping blir man lite sugen, så bästa fastern ( ja Tilde har ju bara en! : ) lät Tilde välja en glass : )  

Tilde blev hämtad och jag köpte Maxburgare innan jag åkte till Åsum.

Fredagsmyset idag blev marängswiss (utan banan som jag glömde köpa...jag vet kasst och orutinerat!!!!)

Emmalisa häller upp maränger... 

   

Vilmer provsmakar marängerna. Stora killen, kan inte fatta att han går i skolan!    

Mitt liv går i repris... vad gjorde jag exakt för ett år sen? Hrm.. tur man har bloggen att kolla då vet man ju exakt!

Jo, jag hade börjat jobba, tycket det var kaos och mycket att göra,  kvällen innan var jag på strandhugget och lyssnade på storbandet, jag var på teaterna och höll på med Sweet Charity, jag skulle på bröllop på lördagen och jag var även på ett Pomp de lux-party.

Behöver inte skriva att det är förivirring i mitt huvud, hade skrivit helt fel tider på dagis idag, missade personalkonference i onsdags...
Denna helgen ska barnen på tre kalas, Fredde och jag ska på bröllop, jag ska på Pom de lux-party mellan repetitionerna av Grease på teatern.

Hrm galet att man är så fantasílös att man göra samma saker igen! Tur att det är roliga grejer! : )

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards