bobos

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2011

En Fullspäckad helg....

Av Lena - 30 augusti 2011 00:40

Denna helgen var verklingen full av aktviteter. Tre kalas, bröllop, barnklädesparty och så Greaseträning på teatern!

Tur att alla sakerna är skoj! : ) (Fredde fotade mycket på bröllopet, lägger upp bilder när jag får dem)

Vilmer var på Bowlingkalas och det fick mersmak, nu spelas det bowling här hemma med petflaskor och annat! : )

 

Jag var seg när kom hem efter dansträning på teaterna igår söndag, så jag slappade lite ute i solen! : ) Sen åkte jag och Vilmer och handlade och lagade hans förslag på kvällsmat: Tacos.

Vilmer tycker det är jättekul att hjälpa till med maten.

    Och gott blev det!!

 

Idag var det dags för Emmalisa att börja gympan, nu i en grupp utan föräldrar! : ) Hon körde lite uppvärmning innan vi åkte!

   Drickpaus! Det ser ut som det bara var Emmalisa och Tilde, men det var många barn och idag var alla föräldrar och syskon med inne i hallen. Kul att många barn från mamma/barngympan fortsatte och barnen nu är tillsammans igen i denna nya gruppen.

  Vilmer och Adde! : )  

Emmalisa var superduktig och hade jätteskoj! Hon hade fullt upp och jag känner att nästa vecka behöver jag inte sitta inne i hallen, hon klarar sig! : )

Fredde mötte upp oss på Maxi där vi idag hade två vagnar, en liten som Emmalisa körde och en vagn med bil där Vilmer åkte (han fick knappt plats) vad gör man inte för handlefriden??  

Det gick galant att handla klockan  17 då vi alla var hungriga! : )


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards