bobos

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Lena - 3 maj 2011 21:11

Igår måndag  gick tiden kvickt förbi på jobbet som vanligt, hämtade kläder jag beställt på nätet! Yippi! Så kul att detta även smittat på barnen, de blir lika glada när de ser paketet och vill bara öppna! : ) Jag med! : )


Hann äta kvällsmat:

  Så goda burritos!

Sen gjorde jag mig klar för att jag och Jönsson skulle träffa Caroline och lille Jonatan!

Glada Caroline! 

 Så kul att ses! Vi har ju långa perioder varit som en familj man träffats mer än sin egna familj! : ) Träningar, musikaler, dansjobb och annat kul vi gjort ihop!

Förlåt för suddiga pics.... hade fel slutartid inställt! : ( Men här är Jönsson och lille Jontan! : )

  Jonatan!

  Sötis!


Caroline och hennes pojkar!

 


Idag tisdag har jag spelat brännboll med min klass! Sa till dem att vi är de enda i Sverige just nu som spelar brännboll i regn! : )


Handlade present till Fredde som fyller år imorgon! : ) Båda barnen var med och när Fredde kom hem så berättade de såklart vad vi köpt! Sista gången de är med på presentinköp! : )

Farmor och Farfar kom och åt kvällmat med oss! : )


Idag kom:

  Yihaa!

Det blir fint tycker vi!

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards