bobos

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Lena - 1 juni 2010 20:34

Hur galet är inte det? Mössa när det egentligen ska vara solhatt eller keps???

Nej, idag var det minsann ingen sommarvärme!

Dock sa någon på jobbet att det skulle bli 20 grader i veckan...hoppas!


Mormor och Morfar hämtade barnen på dagis idag för jag var tvungen att stanna kvar och skriva in betyg!


Här fikas det på äppelpajrester!


Emmalisa tappade en bit paj och säger:

Mamma, ja tappa maj (jag tappade mig). : )


Morfar pumade upp vagnhjulet och kanske håller det! Hoppas! Tack i såfall Morfar! Annars blir det att jaga innerslang imorgon!


På kvällen var det high life med munspel:

  

 Dagens Vilmer-mening:

När jag skulle lägga Emmalisa så  frågade jag Vilmer om han skulle vara upp en lite stund eller också gå och lägga sig? Han skulle vara uppe. Men efter en stund kom han upp, borsta tänderna (själv, så ja lite det fick vi göra igen sen) och gått på toa och tagit på sig en t-shirt. Han kom in i rummet och la sig i sängen. Jag frågade honom:

J. Ska du sova nu?

Efter att ha legat på sängen i 3 sek.

V. Nej, jag vill titta på tv istället. Jag är för rolig mamma!


Jajemän! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards