bobos

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Lena - 30 juni 2010 20:26

Dagen började med att jag tvättade och tänkte att nu hänger jag ut tvätten så torkar den snabbt i solen! MEN var det någon sol? Nej?


Så kläderna fick hänga ute hela dagen...


Vi åkte bussen till stan och shoppade loss! Så trist känns det att rean börjar nästa vecka, men var tvungen att ha lite t-shirts och lite annat!


  

Solglasögon blev det också!

Blev så glad när jag hittade dessa! : )


Vi handlade ganska mycket, vilket känns bra! : p


När vi kom hem så fikade vi och man kan ju äta chokladkex på många olika vis! Och när man är klar så kan man göra såhär:

    

Ja som de såg ut! Det blev duschen nästa! Men kul hade de! : )


Vilmer har sagt fler roliga saker idag.


Han har ett pussel som är riktigt svårt, det är många bitar och alla bitar har olika form och bilden är ett landskap som ser ganska likt ut rakt över. När det är klart kan man köra med en bil på det.

Han har aldrig kunnat lägga detta själv innan alltid en vuxen som har lagt det men idag la han hela själv! Jag blev jätteimponerad för det är svårt! Då säger Vilmer,

V. Mamma jag är bäst i hela världen på att lägga svåra pussel, ge mig ett ska jag visa dig!


Vilmer har även idag berättat om att han vill testa att hoppa med en rullstol på studsmattan! Ha ha...platsfinns det! Jag såg ju bilder i huvudet när han voltar med en sådan liten rullstol! : )


Emmalisa läxade upp Vilmer vid lunch när Vilmer ville ha mer dricka sa hon.

E. Först köttbulle Vilmer, sen juice!


Vilmer bara tittade på henne! : )


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards