bobos

Alla inlägg den 25 juni 2010

Av Lena - 25 juni 2010 13:34

Igår tordag så var det ju underbart väder! Äntligen känns det sommar i luften!


Barnen lekte och busade ute i vår härliga trädgård och på altanen!

En rolig lek är att byta kepsar!

  

Vilmer hjälper Emmalisa att öppna flaska!

  


På eftermiddagen kom Mormor och Morfar! Fika och lek i trädgården!

   Jag gjorde Äppelcrunchmuffinsen i repris och de blev uppskattade idag också! 


    

Den roligaste leken är att ösa i alla plastgrejer i badet och sen försöka bada!



På kvällen så gjorde jag cevacici (stavas inte alls så) och grekisk sallad! Emmalia somnade på golvet lite efter 6 så hon missade kvällsmaten!

  


Fredde och Vilmer leker en rolig lek!


Dagens Vilmer-mening:

Vilmer sa följade till Emmalisa:

V. Nu ska vi städa och jag orkar inte tjata på dig så börja nu!


Ha ha ha känns ändå bra att dock lyssnar på vad jag säger! : )



Midsommarafton!

Vilket väder vi hade på förmiddagen!

Vi har fixat och baka tårta på förmiddagen!

När Emmalisa sov åkte jag och Vilmer först till Maxi för att handla jordgubbar...slut! Damen som också ville ha jordgubbar sa att de var slut fler ställe! Kände hur paniken började växa!


Vi åkte sen till Eko för att köpa en studsmatta! Som vi köpte där och vi köpte även fika och jordgubbar där! Puh...vilken lättnad! Kände att jag hade tre timmar på mig att jaga jordgubbar annars! : ) Men nu åkte vi hem glad att vi hade på gubbar och studsmatta med oss i bilen!


Vilmer var hungrig så det blev Mcdonald´s!

  

Mmm!


Vi har börjat duka...

  


Ska nu gå och göra oss fina! Om en timme ska vi träffa Lisa, Tobbe, Ella och Alfons i parken för dans runt midsommarstången!


HA EN FIN MIDSOMMAR!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards