bobos

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Lena - 3 juni 2010 22:54

Onsdag!


Så underbart med sol! Inte en dag för tidigt! : )

 

När jag kom hem var det ju så varmt så vi hängde lite trädgården:

      

 

 

Jag var så sugen på chinamat så det beställde vi! Vi åt ute....så härligt!

      

Underbart!

 

Vilmer fick ett paket.....

  

Det är kul att han blir så glad när han får paket! : )

 

Det är otroligt många kaniner hos oss....

  

Vilmer har döpt dem alla till sötis!

 

Fredde fotade lite....

    

 

Torsdag:

 

Ännu en härligt sommardag!

Idag åkte jag ner med Vilmer till Malmö för ett fotojobb. Kan inte /får inte säg vad det är än, men är säker på att alla kommer se Vilmer i slutet på sommaren! : )

Vilmer var så himla duktig och det var så kul att få göra detta med honom!

    

Barnen fotades i 1½ timme!

Så kul!

Jag och Vilmer var lite på stan... ( ja malmöstad!)

  

Ha ha...ja resan ner var ganska kul också!

Jag hämtade ju Vilmer på dagis, och så körde vi. När vi var vid Tollarp så började Vilmer somna till... så jag svängde in där och försökte hitta en mataffär. Men... ja ingången var väl dold och inte där man skulle kunna tro, så vi gick runt och runt och tillslut hittade vi rätt! puh! Kände där ett tag att vi kanske aldrig kommer ner till Malmö utan kanske blir vandrandes  här i Tollarp istället! Vi köpte glass och godis! Yeah!

När fotosession var klar så lekte Vilmer på kanske en av de finaste lekplatser jag varit på! En ganska ny sagoinspirerad, superfin! Den parken hade varit perfekt i Tivoliparken! : )

Jag hade lovat Vilmer Mcdonald´s så det blev det innan vi åkte hem! Det blev sen kvällsmat, men efterssom det var varmt, och kul att träffa Caroline och hennes kollegor så gick tiden jättefort!

Farmor och Farfar var så snälla och tog hand om lilla Emmalisa. (Lilla och lilla?) Supertack! : )


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards