bobos

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Lena - 28 juni 2010 21:53

Idag så har jag och Vilmer tillbringat stor del av dagen på stan. Fixat och triksat!


Fredde har klipppt sig och klippt vår häck! : ) Och sen kört till tippen med allt! : )


Vilmer har också klippt sig! OCH jag lovar till hösten ska han få tillbaka sin fina kaluffs, men har nu i dessa varma tider gått med på att klippa honom kort!

    

Åh så kort! : )


På sen eftermiddagen åkt vi hem till Farmor och Farfar där barnen badade och det grillades! Emmalisa var hos Farmor medans Fredde var på tippen med Farfar och jag och Vilmer var i stan!

Jag köpte med 2 liter jordgubbar och det är så så så gott! Älskar jordgubbar!


Vilmer hoppade i poolen!

  

Emmalisa hängde vid jordgubbarna!

  

Klätterapa!


Jättegod grillad mat! Så gott! Tack! : )


Farmor och Farfar har gjort om i köket, så så fint! Lägger ut bilder när allt är klart! : )


Idag var jag tvungen att köpa ett par trosor till Emmalisa! Hon fick även en sol/badtröja!

  

Emmalisa gjorde precis som Vilmer när de badade, tog av sig badkläderna och kissade!

Ikväll så tog hon av sig trosorna och gick in på pottan helt själv, stängde dörren och satt där inne och gjorde både ett och två! : ) Så duktig! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards