bobos

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Lena - 6 juni 2011 21:32

Idag kom Farfar, Farmor, Morfar och Mormor för att hjälpa oss att bygga ihop lekstugan!¨

  


  Idag invigdes bordet när alla 8 platserna var tagna!

  Pastasallad med grillad kyckling och bacon!


Grillaren!

 


 

Idag var barnen bjunda Felix kalas!


Felix 3 år!

 

Kul att bada och slänga sig i vattnet!

 

Tårta och fika!

 Emmalisa var nyvaken och "kom inte igång" dirket när vi kom fram!

   

Alla barnen satt och fikade!

     Då kom Emmalisa igång, så när alla andra fikade så vad gjorde Flisis?

  Springa på den hala banan!

  Gräver i sandlådan!

Toppen att ha alla sakerna för sig själv! : )


Kapten Månsken kom på besök idag igen! : ) Vilmer frågade om det innan vi åkte om Camilla skulle vara sjörövaren som hon var på Alexanders kalas, gissa vad glad han blev när han hörde "sjörövarrösten".  

Tack för ett kul kalas!


När vi körde hem hade jag bestämt att hämta en film på en av musikalerna där jag dansat. Det strulade och de var inte hemma. Blev irriterad och förlåt Farmor, Farfar, Mormor och Morfar att jag var irriterad när jag kom hem!


Glad blev jag dock när jag såg hur duktiga alla varit och lektstugan börjar verkligen ta form.

 

Fredde målar och är duktig!

 

Även om tak och golv inte är på plats så böjrade barnen flytta in leksaker i stugan! Så kul att de är så glada för stugan!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards