bobos

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Lena - 10 juni 2011 21:30

Idag var det studenternas dag! När jag körde till årets brännbollsturneringen på skolan. Körde förbi Tivoliparken var så fint smyckad av ett hav av studentmössor! HÄRLIGT! Jobbigt att räkna åren sen man själv tog studenten! : )


Brännbollsturngeringen gick bra och vi hade tur med vädret!


Farfar kom och fixade lite med lekstugan!

  Barnen älskar den redan! Idag var de inne och provgick på det nylagda golvet!


Medans Farfar fixade så tittade vi lite studenterna!

 Först satt vi såhär:

 Sen såhär!

  

 


Emmalisa fick tag på en penna och ritade:

 


När jag frågade henne så berättade hon från höger det var pappa, där efter mamma, där efter Emmalisa, sen Vilmer och den längt till vänster var bebisen.

 Vilken bebis frågade jag, till svar fick jag, vår bebis mamma! : ) Mer än jag vet!


På kvällen åkte jag och Vilmer till Maxi och köpte GODIS! MMM

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards