bobos

Direktlänk till inlägg 21 juni 2010

Mys i trädgården, tandläkarbesök och bikiniköp!

Av Lena - 21 juni 2010 21:44

Det började med lek i sandlådan med vatten....

    


Sen blev de så skitiga att de blev även bad...

    

Jag passade på att städa i leksakslådan! : )


Vår granne kom in med sin två barn och ville prata och träffas senare. Hennes barn är 14 månader och 7 veckor så ja... kanske lite senare! : )


Jag stack till tandläkaren och hade inga hål! Yeah!

Men så dyrt det är att undersökas i 15 minuter! Men det är ju en så härlig känsla att gå ut från tandläkaren, man känner sig så ren i munnen!


Sen blev det en tur på stan där jag tog mig i kragen och gjorde det som är så tråkigt, d v s prova bikini!

Men det tog inte så långtid som jag trodde det skulle, men de jag helst ville ha fanns inte i min storlek så det blev en svart!


Undertiden så kollade Vilmer och Fredde på när de asfalterade vår väg!

     

  

    


Vilmer ser så liten ut här!


Idag så var Vilmer och Emmalisa på rummet och jag bara hörde när Vilmer sa till Emmalisa:

V. Du, vi tar bussen till Åhus! Ja, det gör vi, jag hittar till vattnet så kan vi bada!


Det lät så gulligt!


Dagens Vilmer-mening:

När han skulle sova och jag sagt godnatt tog han min hand och sa:

V. Vill bara känna att du finns och att du inte försvinner bort mamma!


Det gör jag inte! : )

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards