bobos

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Lena - 7 mars 2010 19:34

Vilken dag!


Idag har jag , Vilmer, Farmor och Farfar varit  och fixat en massa bra grejer på förmiddag och eftermiddagen!


Vi åt MAX burgare och sen åkte Vilmer på Karlsson på Taket med Farmor och Farfar.


Innan Vilmer åkte så fotade Fredde honom i sin studio!

  

 Såhär blev bilden som Fredde tog!

  


Stora killen!


Jag tog en bild med min kamera också... (inga blixtar kopplade)

  

Vilmer!


Då var tänkte jag att jag sticker till stan handlar lite saker och fixar färg...men blev så mätt och trötta att vi bara blev hemma!


Emmalisa hittade på att göra...

  


Undrar om hon tyckte det var gott??

  


Låter bilden tala för sig själv! : )


På kvällen sov barnen i Åsum hos Farmor och Farfar!


Jag och Fredde gick ut och åt!

  

(taget med iphone)

Mycket god mat och dricka! Vi åt en efterrättsbuffé med blåbärspannacotta, chokladkaka, tryffel och annat så vi var mer än mycket mätta!

Några long drinks och sedan gick vi vidare till Harry´s!

Bilderna som jag tog senare på kvällen blev så suddiga he he!

Men så kul vi hade!   



Söndag!

Hör här...här var min plan! Att få äta frukost i lugn och ro i soffan framför en film och bara slappa....

Vad blev det?
JO... vaknade halv 12! Snuvad på hela kalset! Aaaaaaa men men.. ja, jag duschade och hämtade barnen! Fixade färg och handlade på maxi!

Kände vid halv 4 att min energi kom tillbaka och vi bakde bullar!


  


En vispar ägg och en "målar " bullarna och sen bytas det så rättvisa sker!


Sen åt vi alla nybakade bullar! Det gillade vi alla fyra! Många bullar slank ner! Ja... fika vid halv 6! : )


Det är så kul med Emmalisa nu när hon svara!


J. Var är Vilmer?

E. Viiiimo?  Viiiimo??

Inget svar och Emmalisa tittar på mig:

E. Botta! (borta)


Dagens Vilmer-mening:

V. Jag ska räkna alla mina skin?

J. Vaddå alla skin?

V. Alla mina skin, (han pekar på kinden och sen på läppen) den och den.


Ha ha ha ja... undrar hur han kom att tänka på det!?


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards