bobos

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Lena - 16 mars 2010 22:12

Idag kom Mormor och Morfar och klippte våra äppelträd! TACK!


Vilmer får låna en liten sax och klippa små grenar! Han tycker det är jättekul! : )


  Så duktiga! : )     


Vilmer ville klättra på stegen!


Emmalisa ropade: Upp! Upp! Upp!


  


Men hon fick nöja sig med att titta när Vilmer klättarade! Ha ha.,hur kul är det? Att sen brossan få göra allt kul... : )


Vi fikade och sen när Mormor och Morfar och Vilmer skulle ut och jobba igen så åkte jag och Emmalisa och kollade på en lister!


Emmalisa älskar skor (precis som jag gör!) och klär gärna på sig själv!

  


På kvällen efter kvällsmat och läggning av barn gick jag och Fredde upp till sovrummet och målade!


  


Träväggen ska vitlaseras! : )


Igår så "modellade" jag lite så Fredde fick testa sina blixtar....

  

      


Jag vet jag ser crap ut men bilderna är så fint tagna att jag ville lägga ut dem! Fredde är börjar bli riktigt grym på att fota! : )



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards