bobos

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Lena - 8 mars 2010 21:17

Ja, dagen började finfin med att jag höll på att köra på Emmalisas dagisfröken! Aaa nej.. det var inte så farligt kanske som det låter..ingen skadad men ja... usch! Förlåt!


Men dagen har förövrigt på jobbet inte bjudit på några överraskningar vilket är bra! : )
Har börjat med genetiken med niorna, så intressant att diskutera med dem! : )

De har så mycket kloka idéer att komma med!


Fredde hämtade idag så jag kunde fixa lite på jobbet innan jag stack hem och busade med barnen!


Så mycket spring i benen!

  


Klara färdiga....GÅ!


  


Här pausade man...


  


Innan man skulle springa ingen...


Så glada och busiga! : )


När Fredde lagade god kvällsmat mös barnen i soffan!


  

Sött att de ville sitta så nära varandra!


   


Emmalisa hör allt....

Hon ville busa och slå Vilmer och jag sa till henne att sluta, hon fortsatte och då sa jag som jag säger till Vilmer, då får du gå in på rummet om du inte lyder. Då svara Emmalisa målmedvetet;

E. Nej.


ha ha så bestämd!


Dagens Vilmer-mening och Emmalisa ord hängde ihop idag!


Emmalisa var så trött efter Fredde mycket goda kvällsmat så jag la henne tidigare än Vilmer. Vilmer ropar på Emmalisa:

V. Godnatt puss Emmalisa.

De pussas och sen säger Emmalisa:

E. Tack.  


Nu får det vara slut på otur... satt och råkade bara nudda mitt öra och kände då att mitt örhänge var borta! Ah.... Mina fina Lisa Toft hjärtan! Så trist!...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards