bobos

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Lena - 18 mars 2010 22:49

Ja just nu är det mer än många bollar i luften! Ni som känner mig väl vet att jag alltid har flera saker på gång, men nu börjar det hopa sig! : ) Men roliga saker hinner man alltid! : )


I går så var det ju en lång jobbdag, Farfar var jättesnäll och hämtade barnen på dagis och körde dem till Vilmers gympa! Farmor är sjuk men är på bättringsväg! Tack Farfar och krya på dig Farmor! : )


Måla, måla och lasera! : ) Lovar att lägga ut en bild när jag är nöjd med vitnyansen!


Vilmer älskar oboy....

  


...ha ha kolla in hur mycket pulver det är i glaset! : )


Ja, idag så hämtade Mormor och Morfar barnen på dagis och lekte med dem tills jag kom hem!


Nu har jag dukat klart inför middagen vi ska ha här hemma. Vi är alltså mitt arbetslag som sa laga mat här imorgon! Så här blev dukningen:

  


Nu ska jag upp och lägga på det sista laseringslagret i sovrummet!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards