bobos

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Lena - 10 mars 2010 21:09

Det är redan onsdag!


En dag som går i ett! Det som var fint var att alla sov när jag gick hemifrån kvart i 8 i morse! Det såg så skönt ut att sova! : )


I eftermiddags var jag på läromedelsmässa....de hade knappt några böcker som vi var intresserade av utan riktade sig mot mellanstadiet!


Ville köpa lite böcker till Vilmer, men det fick man inte! Synd!

Istället köpte jag en bamse till Vilmer eftersom han älskar Lotta på Bråkmakaregatan:

  

Vilmer blev verligen jätteglad att han fick en egen bamse! : )


Hämtade barnen och körde till gympan...vi kom sent för det fanns ingen, menar verkligen INGEN parkeringsplats, vi cirkulerade runt runt runt! Fick tillslut ställa bilen till kanten och gå in och lämna Vilmer och sen fick jag och Emmalisa gå ut och vänta på ledig plats!


Emmalisa var så söt när vi vänta de på Vilmer...hon tittade på de stora barnen odh försökte göra likadant, dansa! (hon blev samtalsämnet bland föräldrarna! : )


  


 ENA Dagens Vilmer-mening:

Vi åt ägg till kvällsmaten och Vilmer fick ett ägg som legat i kallt vatten, han får ägget i handen och säger:

V. Shit vad kallt det är Emmalisa, känn här!

J. Vilmer, vem säger så?

V. En tjej ( han säger ju namnet) på dagis säger shit vad kallt det är ute!




ANDRA Dagens Vilmer-mening:

V. Är jag 18?

J. Nej, hur många år ska du fylla?

V. Fem, men man måste ju vara 18 för att köra bil. Jag vill vara 18.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards