bobos

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Lena - 11 mars 2010 20:32

Mellan mina två första lektioner och de två sista hann jag springa på stan och  handla vår och sommarkläder! Man blir så otroligt glad av att se pigga och upplysande färger! : )

Det är svårt att välja men ibland måste man bara sätta stopp! Hehe..våren har ju inte ens riktigt börjat! : )


Jag hämtade barnen på dagis och vi körde hem och tog det lungt!


Emmalisa ville prova alla sina nya kläder (det ville absolut inte Vilmer : ) och sen när hon skulle ta på sig de kläderna hon hade från börjar ville hon såklart göra det själv! Som hon säger : skev (själv)


  

Emmalisa har full koll på hur man ska göra.


  


Hrm...vart skulle man dra?


I precis denna sekund som kamerna säger "klick" säger Emmalisa kissa och börjar dra av sig kjolen igen. Vi går på toan och hon kissar! Det var allra fösta gången hon själv säger till att hon behehöver gå på toan! : ) Yeay!


  


Vilmer ville titta på Pippi på rymmen och sitta på kuddar som man gör på dagis-samlingar!

Helt trollbundna!


  


V. Nu börjar sången Emmalisa....ska vi sjunga med?



  


Så kärt att de gungade i med i sången! : )



Idag var det verkligen dags för Vilmer att duscha. Dagens Vilmer-mening:

J. Nu ska du duscha Vilmer!

V. Ah...jag ville inte, jag tycker det är tråkigt att duscha.


(han tycker det är jobbigt ända tills han blir blöt....sen vill han inte gå ut ur duschen! )

______________________________________________________________


Kommentar:

Skrivet av: Therese

Ingen bild

Hejsan!
Har slunkit in på din blogg av en slump, sen fastnar man lätt ;)
Har för mig att du för ett tag sedan skrev om att du virkade kakor, minns jag rätt?
Om så är fallet så undrar jag om du gör på beställning & vad du tar för dessa isåfall?
tack på förhand
Therese











SVAR:

Hej Therese!

Vad kul att du gillar min blogg! : )

Nej, jag stickar inte kakor/tårtor/bakelser själv, men min kompis gör och hon säkert till dig på beställning. Hon är billig!

Hon har prinsesstårtor,prinsessbakelser, dammsugare, cholkladbollar, muffins, kanelbullar och ja, kanske mer roliga saker! Som sagt skriv vad du vill och hur många av varje och om det är någon speciell färg du vill ha!

Ha det bra!

Lena

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards