bobos

Direktlänk till inlägg 22 juni 2011

Äntligen känslan av sommar och lov!

Av Lena - 22 juni 2011 21:31

Kul att idag när jag fick en ritkig sommarlovskänsla kände barnen att det var lite kallt:

  Nattlinne och sen lite ihop-plock!

Emmalisa är pappan och Vilmer är bebisen. Kreativt at göra jojos till halsband.

 

   Pappan bestämmer!   Efter lunch och sov för Emmalisa gick vi till poolen! Som Vilmer längtat!   Emmalisa ville först bara plaska med fötterna...men hoppade i senare.  

Fika!

   

Vilmer ville titta på en film själv. Så jag fick koppla in tv:n som är Vilmers ( men som annars står i garderoben)  i deras sovrummet. Blev tomt nere i soffan när Vilmer låg där uppe och kollad på en hel film!

Kanske är dags för Vilmer att få eget rum nu... hade tänkt vänta till jul men det tåls att tänka på! : ) 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards