bobos

Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

Strand...sol...bad...

Av Lena - 28 juni 2011 22:12

Det första barnen gjorde imorse var att springa ut och se och de fått någon post!

  Vi får "se till" att de får post... : )

En snabb tur till Maxi för att köpa lite strandsaker och sen till stranden med Mormor och Morfar!

  Så underbar dag!   Vilmer provar Hajen med Mormor!

      Emmalisa ville också prova!   Lite paus med lunch i allt badande!     Efter maten blev Emmalisa trött och bara man får napp och snuttefilt...   

Vilmer mumsar på en melonbit.

  Morfar och Mormor pausar också med lite fika.  

Vilmer och Morfar tar ett sista dopp...

  Eller Morfar i allafall! : ) Ok, Vilmer är rätt mycket under vatten han med! : )   Glass är ju alltid gott efter 4½ timme på stranden!   På kvällen kom Farfar och satte på ventiler på lekstugan! Tack!   Farfar och Farmor stannade och åt kvällsmat från Ko-san med oss! : )


Älskade sommar!!!

  

På midsommar så blev jag ju intrevjuad på Maxi om potatispriset, vill du höra det så klicka här:


http://sverigesradio.se/api/radio/radio.aspx?type=broadcast&id=3218865&codingformat=.m4a&metafile=asx

 
 
Ingen bild

Helena D

29 juni 2011 22:03

Åh så fin lekstuga och så fina bilder från midsommar. Härligt att se. Du är fantastisk som bloggar så regelbundet och bra. Fullt med lovord till dig. Ha det så bra!

Lena

29 juni 2011 22:59

Hej Helena!
Ja, lekstugan blev bra. Var lite nervös när grunden lade att den var så stor, men nu när den är målad och klar så känns den toppen!
Kul att du läser min blgog! : )
Ha det bra själv! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards