bobos

Direktlänk till inlägg 23 mars 2010

Morfars kalas och måndag!

Av Lena - 23 mars 2010 08:24

Vårt internet strular så därför har det inte blivit något bloggat, sittee  nu på jobbet och skriver! : )


Så här började min söndag, kvart i tio vaknade jag och tio skulle jag ju träna  med Jönsson och gymnsterna.

Så härligt att komma igång på morgonkviseten! : )


På eftermiddagen var på Morfars kalas!

  

Hurra för födelsdaggrisen!


 Mormor, Moster Maria och GamlaMormor Maj-Lis.


   

Emmalisa var lite blyg i början.... 

 

...men sen visade hon allt vad hon gick för! : )


  

Vilmer!


Även kusinerna Sebban och Sakke var där och Sebbans tjejEllinor. (fick inte med kort på usb:t,lägger till det sen!)


En trevlig och eftermddag med mycket god mat och Mormors egengjorda tårta! : )


Måndag!

En helt vanlig måndag!


Dagis och jobb!

Så härligt att hämta på dagis när man ser alla barnen ute och leker! : )


När vi kom hem så blev det oboy!

    

Oboy är en favorit! : )


Två trötta barn är helt fängslade av Pippi på rymmen!

  


Hoppas snart vårt internet funkar igen!


Nu ska jag ha lite No med mina nior och prata om genetik! : )


__________________________________________________


____________________


Kommentar:


Skrivet av: Maria L

Ingen bild

Var får ni all energi ifrån?? Ni är så pyssliga hela tiden!!! Det blir så fint alltihopa också!! Bra jobbat! En annan är glad över att vi orkade städa badrumsskåpen i helgen :)...Kramis































SVAR:

Hej Maria!

Kul att du tycker så! Det går i perioder och ibland känns det som man har förmycket och ibland för lite! : )

Men kul med förändring! : )

Det är inte illa och städa badrumsskåpen, det skulle jag också behöva! : )


kram



__________________________________________________


____________________


Kommentar:

Skrivet av: Sandra

Ingen bild

Suuuuuperfint blev det i sovrummet!! Kul att fixa och måla och dona.
Kram





























SVAR:

Tack!

Ja, visst är det kul! : )
Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards