bobos

Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

Jobb, fix och dans på teatern!

Av Lena - 30 mars 2010 22:37

Idag var Fredde hemma med barnen och jag jobbade!


På eftermiddagen så var det lugnt här hemma, Vilmer var inte helt hundra medans Emmalisa var fullt på G! : )


Det var så gulligt när de ville äta restern från lunchen på diskbänken!


Dela lika:

     


Innan jag sedan åkte och fixade pizza till kvällsmat (Vilmer fick välja eftersom han är lite sjuk! ) så ville Emmalisa prova mina solglasögon!

   


Härlig stil med nappen! : )


På kvällen så åkte jag med min lilla dansgrupp Kaoz och tittade på breakdance gruppen Dance phantix eller Freestyle phantaix som  de också kallar sig! Vi tog en dansklass med en av dansarna för ett par år sedan i Malmö! Kul!

  

Kass bild, men de står på händerna! : )


I pausen så tog vi en lite fika!

  

Caroline, Malin och Jennie (Jönsson).


När hela föreställnigen var slut så gick vi och fikade (Malin kunde inte) på House o Bagel eller bagelhouse som jag felaktigt brukar säga! : )


   

Inget bra kort men en bra fika! : )


När kom hem hade Fredde och Farfar fixat listen och fönsterkarm vid fönstret i sovrummet!

  


Det blev jättebra med den listen! : ) Är supernöjd! Tack Farfar för hjälpen! : )


Innan vi målade i tvättstugan såg det ut såhär:

      


Och nu ser det ut såhär!

Det är inte alls klart i tvätt rummet men på god väg!


   

Har nu premiärtvättat och tumlat och det är verkligen bra! : )

  

Tack Farfar för hjälpen att sätta upp hyllorna! : )


Fredde tog några fina bilder på Lisan!

 

   


Jag tycker hon ser så stor ut!.... Vart tog vår lilla Flisis vägen?

 
 
Ingen bild

Helena D

2 april 2010 16:38

Den sista bilden på Emmalisa är ju helt fenomenalt fin!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards