bobos

Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Lena - 3 oktober 2008 19:34

Batteriet i min kamera tog precis slut när jag skulle fota, men Camilla tog bilder som tur var. >Tack!

Idag var det mammafredag hemma hos Lisa, Ella och Alfons!

Jättemysigt, vi (Lisa) grillade korv till lunch och pannkakor till fika! Yummi!


Ja har det hänt förut? Felix och Emmalisa i likadana kläder.Jo det har det! Alexander och Vilmer hade jättesöta kläder som också var likadana och från KappAhl. Visst är de söta! Precis när vi skulle gå hem höll de i varandras händer! De låg i Ellas och Alfons Bamsegym och Emmalisa låg och skrattade åt lille Skutt i en kvart!


När en trött Vilmer skulle sova så låg Emmalisa och sov (det gör hon aldrig annars) så vi gick upp bara vi och la oss i Vilmers säng. (Har inte legat så sen jag var gravid, snacka om att få flashbacks om magen!) Man ligger då och låtsas sova, och nu kommer dagens Vilmer- mening:

Vilmer pussade mig på näsan och sen klappade han mig på kinden och sa:

V. Lilla mamma sova.


Jättekärt och med tanke på allt trots han har just nu och hur galen man kan bli på honom så är allt det värt det för en mening som denna!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards