bobos

Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Lena - 22 oktober 2008 22:03

Idag hade jag all tid i världen... nästan kändes det som. När jag lämnat Vimer på dagis var jag på handlade lite, så skönt med bara ett barn (som sov) och med bil!

Vid ett hämtade Farmor Vilmer på dagis för de skulle möta "Farmor-bror" Arne som kom med tåget (han kommer ner från Uppsala till Emmalisas dop). Vilmer ska sova där i natt, kan tänka att han trivs som fisken i vattnet och att han håller låda!


Så vad gjorde jag?? Jo, slappade i soffan, vilket man inte kan med Bobo hemma och så bakade jag bröd.

Mmm fixade lite med kort i ramar och sen vips var klockan halv 6 och det var dax att gå och träna. I dag var Emmalisa med (det funkade idag för vi hade audition d v s. vi ska ta en några dansare för ett jobb i december) och det gick så bra det kunde.

Vi hade tjejer som var jätteduktiga och det är alltid kul att se! Så nu får vi sova på saken vem/vilka som kommer med.


På bilden som är tagen för en kvart sen, sitter jag i träningskläder och en vaken Emmalisa som precis fått på pyjamasen och tittar på mitt favorit program om förlossningar.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards